25. 4. 2012

V skrini nemáme nikdy dosť....

....áno dievčatá, správne, BALERÍNOK <3 Ženy ich milujú, muži nenávidia, ale povedzme si pravdu, koľko vecí my nemáme radi na mužoch a musíme ich strpieť. Balerínky sú pohodlné, pekne dopĺňajú outfit a každá žena, ich má v skrini v niekoľkých farbách a vzoroch. Keďže leto sa blíži, prinášame inšpiráciu jemných letných balerínok od rôznych značiek. Na záver Vám ešte musím ukázať zopár krásnych kabeliek od značky Belle&Bloom, ktoré som tento týždeň objavila na Bigbrands. Ktoré sa Vám najviac páčia?

 Kabelky Belle & Bloom, ktoré môžete nájsť na Bigbrands:
 Love, Verka ;)

3 komentáre:

  1. kto mi uverí, že nevlastním jediný pár balerínok? :DD kedysi som ich prá mala a teda tlačili ma riadne plus ja mam hrozne tučné lýtka, tak to ani veľmi estetické nebolo :DDD

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja ti to uverim, ked mi prezradis, cim teda balerinky nahradzas :)
    mozno mam velmi zuzeny pohlad, ked si myslim ze exituju len balerinky, topanky s vysokym podpatkom a tenisky....

    barbora

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj,nominovala jsem vás na Versatile Blogger Award :)

    OdpovedaťOdstrániť