30. 4. 2012

Topánkovo

Spomedzi všetkých tých otravných reklám čo vyskakujú na FaceBooku sa nájdu sem-tam aj celkom zaujímavé a ja som si už dávno všimla, že topankovo.sk nie len tak hociaký obchod s topánkami! Vždy tam nájdem absolútne skvostné kúsky s výraznými tvarmi a kombináciami farieb, aké som nevidela nikde inde predtým. A vôbec sa nebojte, že tam zas nájdete len nenositeľné topánky na vysokom podpätku. Stránka poskytuje rôzne druhy topánok od športovej obuvy, cez vychádzkovú až po topánky pre výnimočné príležitosti.Ceny ma tiež celkom milo prekvapili :)

Schválne prikladám len niekoľko ukážok, ktoré Vás určite prinútia kliknúť aj na stránku. Keďže som sa ešte stále nevymanila z opojenia púdrovou farbou, moj výber sa nie náhodou prikláňa k tejto farbe a štýlu, ktorému púdrová pristane najviac.

Pre Vás, Barbora

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára