13. 4. 2012

Chystáme sa na leto: Opaľovacie krémy

V obchodoch už začínam pokukovať po opaľovacích krémoch, keďže sa nechcem nechať zaskočiť prvým horúcim slnkom, ktoré mi dovolí vybehnúť do záhrady a začať chytať bronz, i keď zatiaľ len na tvár :) Mám už nejaké tie osvedčené opaľovacie krémy, tak sa s Vami o ne podelím:

Avon Tónovacie mlieko s betakaroténom, 200ml, orientačná cena: 6€
Okrem toho, že neuveriteľne krásne vonia, zabezpečil rýchle ale vďaka betakaroténu aj zdravé opálenie napriek nízkemu ochrannému faktoru (SPF 6). To ale samozrejme platí len pre ľudí s tmavšou pleťou a fototypy, ktoré dobre znášajú slnko. Pre ostatných je toto opaľovacie mlieko vhodné neskôr, keď si pokožka na slnko počas leta zvykne.

Yves Rocher Protectyl Végétal mlieko na intenzívne opálenie, 150 ml, orientačná cena: 11€

Trošku drahší ale cena sa jednoznačne odráža na kvalite. Výborne sa vstrebáva a  nie je mastný, takže sa úplne v kľude môžem obliecť aj po natretí. Ja osobne mám navyše aknóznu pleť, ktorá na sebe neznesie hocičo a tento opaľovací krém len potvrdil, že nie je len tak hocičo. Opäť SPF 6, takže pri bledej pleti radšej opatrne.

Garnier Abre Solaire olej na opaľovanie, 200ml, orientačná cena 5€
Sprejová aplikácia mi vyhovuje úplne najviac. Tento olej na opaľovanie je naozaj výborný pre veštkých, ktorí milujú výrazné opálenie ale nechcú zabudnúť ani na ochranu. Olejová konzistencia je podľa mňa omnoho účinnejšia ako krémová, na druhej strane určite menej praktická, keďže sa tak dobre nevstrebáva. Aj keď je na telo úplne super, neodporúčam dávať si na tvár, tá si zaslúži nejaký kvalitnejší prípravok.

Tak už len veľa slnka a voľného času na opaľovanie :) Dúfam, že toto leto bude bronzové!

Pre Vás, Barbora


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára