8. 3. 2012

Svieže jarné košieľky

Ani Vy sa nemôžete dočkať jari tak, ako ja? Ja mám na to hneď pár dôvodov. Okrem teplúčkeho jarného počasia a všetkého, čo k nemu patrí, sa teším aj na to, ako konečne prevetrám moje dve nové košele, ktoré si to už priam pýtajú. Túto jar budú veľmi trendy, čoho príkladom nie som iba ja :), ale aj celebritné slečny, či nové kúsky módnych návrhárov. Pochybujem, že po prečítaní tohto článku v obchodoch odoláte a domov prídete bez svojej novej jarnej košieľky ;)

Naša inšpirácia: Pietro Filipi



Celebritná inšpirácia
Selena Gomez
Rihanna

Inšpirácia od módnych návrhárov
Ralph Lauren

Naša inšpirácia: H&M



Celebritná inšpirácia
Pippa Middleton
Jessica Alba
Kristin Cavallari
Inšpirácia od módnych návrhárov
Isabel Marant
Love, Verka ;)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára