12. 3. 2012

NAJhoršie špirály

Dnes tu máme pokračovanie článku o NAJ špirálach, avšak v tomto prípade nejde o ich konkurentky.  Prinášam Vám tri špirály, ktoré neodporúčam ani len vyskúšať, keďže som ich použila len zopárkrát a už riadnu dobu mi ležia v skrinke. Je mi ich jednoducho ľúto vyhodiť :)

Oreintačná cena: zlacnená z 8,20 € na 2,90 € !!!!
Predajca tejto špirály tvrdí, že vďaka špeciálne tvarovanej kefke majú riasy už po nanesení prvej vrstvy dvakrát väčší a dlhotrvajúci objem. Neplatí to ani náhodou! Nielenže kefka nie je v žiadnom prípade špeciálna ani žiadnym spôsobom výnimočná, ale je riedka a štetinky sú krátke. Tiež si po nanesení prvej vrstvy nesľubujte žiadne zázraky. Špirála Vám navyše tak zlepí mihalnice, že Vám nezostane nič iné, ako siahnuť po staršej suchej a riasy rozlepiť.
Našťastie som za špirálu nezaplatila ani cent, keďže som ju dostala ako darček k nákupu. Jej (ne)funkčnosť si zjavne uvedomuje aj predajca.

Orientačná cena: 3, 50 €
Výrobca tejto špirály sľubuje  hneď niekoľko efektov. Ako prvé, by mala dodať riasam nevídaný objem. Žiadny extra efekt sa nekonal, aj keď som si naniesla niekoľko vrstiev. Moje riasy neboli ani zďaleka objemné a ľahké. Ďalšou výhodou špirály by mala byť maximálna kefka, ktorá zaručí precíznu aplikáciu. Kefka je síce dosť veľká, ale štetiny sú tvrdé a pomerne riedke. Riasy som nemala vďaka nej vôbec predĺžené a husté. A nakoniec sľubuje starostlivosť o riasy vďaka kolagénu. Kolagénu tam môže byť aj kilo, ale špirála sa skutočne zle odličuje, takže po pár týždňoch používania Vám už nebude mať čo vyživovať.

Orientačná cena: 6, 30 €
Špirála Manhattan Long and Swing je spomedzi dnešných "víťazov" asi najmenším sklamaním. Hrebienok je mierne zahnutý, takže sa s ním ľahko manipuluje a štetinky tiež nie sú zlé, ale efekt predĺženia a zhustenia je aj tak slabý. Navyše, špirála bola od začiatku trošku suchá a vydržala veľmi krátko. To ma na nej veľmi sklamalo, keďže moje očakávania boli pomerne veľké.
Love, Verka ;)

2 komentáre:

  1. Náhodou ja mám tú z orifu, a maľovala celkom dobre :) Teraz už je síce vyschnutá, ale nebolo to vôbec také zlé ;)
    Natalyy

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja som si kupila Miss Sporty-vodeodolnu inu ako veronika -chcela som ju vyskusat- v zime sneh a tak :)a mozem potvrdit horsiu spiralu som nemala, mala by predlzovat- zmenu som nepostrehla ale hlavne neskutocne zlepi riasy a schne tak asi 10 minut cize vzdy ju mam vsade otlacenu- nepomohlo mi ani nanasat si ju inou kvalitnejsou stetinkou... odlicit sa da vodeodolnym odlicovacom ale rozmazava sa uz pocas dna... takze nikdy neodporucam ani skusat :)ma jedinu vyhodu- slzy ju nerozmazu :D ale to je slaba utecha takze mi len lezi na policke...

    OdpovedaťOdstrániť