3. 3. 2012

Little Black Lace Dress 2 alebo JEDNY šaty na TRI spôsoby

Určite si spomínate na môj článok o malých čiernych čipkovaných šatách.V tomto článku Vám prinášam tie moje, a tiež Vám ukážem ako si môžete jedny šaty obliecť na tri rôzne príležitosti a byť vždy iná a originálna. Ja som to mala zjednodušené, keďže tie moje sa skladajú z dvoch častí ;)

Prvou časťou sú sexy, mini, čierne šaty, ku ktorým, ak si zladíte výrazný doplnok a napríklad červené lodičky s mini kabelkou, budete pre toho Vášho (a možnože aj iných ;) famme fatale večera. 








Ďalšou možnosťou je doplniť tieto minišaty vkusnou vestičkou, jemným opaskom a môžete vyraziť na párty. Nepochybujem, že o tanečných partnerov nebudete mať núdzu ;)





Treťou, a zároveň najkrajšou verziou, mojich malých čiernych šiat je ich čipkovaná verzia. Tento outfit je elegantný a sexy zároveň a vhodný na mnoho príležitostí od svadieb, cez večierky, až po promócie, či stužkové.

Prajem Vám veľa originálnych nápadov a dúfam, že Vám je dobrou inšpiráciou aj náš módny blog ;)







Love, Verka ;)

4 komentáre:

  1. Ta poslední verze je skvělá! Kde se takové věci shání? Jinak tu vestu už jsem obdivovala na jiné blogerce, je to dobrý doplněk. A hezké fotky. Veronika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujeme a sme radi, že náš blog sledujú už aj naše susedky Češky :* Šaty mám z obchodíki UNIQUE a konkrétne sú z kolekcie našej módnej návrhárky Jany Pištejovej. Sú naozaj úžasné, nemala som nad čím váhať.
      Vestička je tiež naším obľúbeným kúskom ;)

      Odstrániť
  2. Ta poslední verze je dokonalá!! Vypadáš skvěle! A ta vestička se mi taky moc líbí! .)

    OdpovedaťOdstrániť