9. 5. 2012

Pomáhame prírode: Zvodný pohľad

Povedzme si pravdu, ktorá z nás netúži mať krásny zvodný pohľad za pár sekúnd, ktorého efekt vydrží celý deň? Určite každá! Nie každému príroda nadelila výrazné oči, ktoré súmerne pasujú k tvári. Všetkému, sa však dá aspoň do istej miery pomôcť. 
Ja, našťastie nemám problém s nesúmernosťou tváre, čo sa týka očí, ale nenamaľovaná sa cítim ako šedá myška. Moje oči proste potrebujú zvýrazniť a zväčšiť, a preto rada používam ceruzky na oči alebo linky. Ceruzku si zásadne nedávam do vnútra oka, používam ju len ako linku na hornom viečku, pričom si vytváram jemnú líniu od vnútra oka až po vonkajší okraj dostratena. Najčastejšie používam čiernu farbu, ale keďže ide leto, rada sa pohrám aj s farbami, ktoré dokonca v tomto ročnom období preferujem. Aby som nič nenechala na náhodu, za posledný týždeň som si trošku rozšírila zásobu farebných ceruziek na oči. Poďme sa pozrieť :D

Cena: 4,56 €
Cena: 4,56 €
Cena: 5,20 €
Stabilné miesto v mojej kozmetickej taštičke majú:
Cena: 5,80 €
Cena: 8,20 €
Love, Verka ;)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára