6. 5. 2012

Lesky na pery Lancôme Juicy Tubes

Vyskúšali ste už desiatky leskov na pery a stále ste nenašli ten pravý? Ak je to aj Váš prípad, neváhajte vyskúšať lesk Lancôme Juicy Tubes. Ja som sa zaľúbila na ,,prvý pohľad", hneď ako mi  ho dala vyskúšať naša známa - najlepšia vizážistka akú poznám, Jarka.
Lesk sa výborne nanáša, má krásnu sladkú vôňu (každý inú), skutočne dlho vydrží, pritom nepôsobí ťažko alebo lepkavo, a čo je najdôležitejšie,  vytvára krásne luxusný trblietavý efekt. Patrí síce do kategórie tých drahších, ale efekt skutočne stojí za to. Ja uprednostňujem a odporúčam kúpiť si radšej jeden kvalitný lesk, ako päť lacných a bez efektu. Kým nevyskúšate, neuveríte ;) Kúpiť si ho môžete v dobrých parfumériách, ale ja som ho našla napríklad aj na parfums.sk.

33 Pample Mousse
15 Sorbet de Serise


93 Tofee
14 Framboise
 Love, Verka ;)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára