28. 5. 2012

Letné mini šaty

Zdá sa, že leto sa už rozbehlo na plno a sezóna letných mini šiat sa môže začať. Dnes, Vám ukážem prvé, ktoré mi pribudli do šatníka túto sezónu. Kúpila mi ich moja super maminka a stali sa mojími najobľúbenejšími. Navyše, mi veľmi pripomínajú kolekciu D&G na jar/leto 2012. Čo na na poviete?

Love, Verka ;)

4 komentáre:

  1. keby si napísala, že šaty sú priamo z kolekcie D&G, bola by som ochotná uveriť :) krásne a nápadité. a si v nich neskutočná kočka!!!

    barbora

    OdpovedaťOdstrániť
  2. veľmi ti to pristane Verka, fakt krásne :)

    http://beauty-around-us.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ďakujem, dievčatá ;)výborne sa mi nosia, tak to je aj tým, a nepochybne, aj super fotografkou :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tieto fotky sa mimoriadne vydarili! Úžasné svetlo :) a krásna modelka :)

    OdpovedaťOdstrániť