9. 8. 2012

Vlasový špeciál I.

Keďže mám celkom bohaté skúsenosti s vlasovou kozmetikou a vlasovými prípravkami, v nasledujúcich dňoch sa zameriam na hodnotenie týchto produktov. Myslím si, že mnohé z Vás to zaujme, keďže v tejto oblasti, kde sú v ponuke stovky produktov, sa zíde akákoľvek rada. Navyše, momentálne testujem masku a olejček na vlasy od izraelského výrobcu, ale o tom po tom ;)
Takže, najskôr niečo o mojich vlasoch. Vlasy mám jemné, chýba im objem, často padajú, VEĽMI zle sa mi po umytí rozčesávajú, ale aj napriek blond melíru, nie sú veľmi poškodené a nemajú sklon ku krepovitosti.
V tejto časti Vám predstavím, podľa mňa, TOP 3 šampóny, ktoré som vyskúšala na vlastných vlasoch ;)

Cena: 12,09 €
 
Cena: 6,50 €
Cena: 6,80 €
Love, Verka ;)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára