21. 8. 2012

Monplatin: Hair care

Ako som Vám už písala pred nedávnom, skúšam produkty vlasovej kozmetiky značky Monplatin. Táto značka pochádza z Izraela a u nás je dostupná len vo vybraných kaderníctvach. Skúšam masku a olejček na vlasyy, o ktorých Vám napíšem.

Maska na vlasy s čiernym kaviárom a hodvábnym proteínom
Táto maska má unikátne zloženie pozostávajúce zo zmesi exkluzívnych a zlepšených silikónov, olivového oleja a hodvábnych proteínov, v kombinácii s materskou kašičkou a rastlinnými esenciami. Nanáša sa štandardne do umytých vlasov, kde sa nechá pôsobiť a následne sa zmyje.
Ako som spomínala, mám jemné vlasy, ktoré sa veľmi ťažko po umytí rozčesávajú. Môžem povedať, že táto maska je jedna z najúčinnejších v boji proti zamotaným vlasom, ktoré som doteraz vyskúšala. Vlasy som mala po nej skutočne zjemnené, aj napriek tomu, že som ich mala po dovolenke značne vysušené. Avšak, neodporúčam ju dievčatám, ktoré majú problém s objemom vlasov, pretože táto maska vlasy veľmi zjemní a uhladí, čím značne stratia na objeme.


Orientálny olej
Tento olejček na vlasy obsahuje komplex olejov  a silikónov, obohatených argánovým a jojobovým olejom a olejom so pšeničných klíčkov, ktorý obsahuje vitamín E. Olejček sa nanáša na vlhké alebo suché vlasy, z ktorých sa následne vyčeše.
Ja si olejček nanášam vždy po umytí na končeky vlasov pred tým ako si ich vyfénujem. Poskytuje totiž dôležitú ochranu proti poškodeniu pre poveternostnými vplyvmi, či vplyvmi fénovania. Končeky vlasov mám po umytí skutočne zjemnené a menej vysušené, aj napriek tomu, že mám blond melír, ktorý zvykne vlasy vysušiť. Odporúčam ho používať každej slečne, dokonca na všetky typy vlasov.

Love, Verka ;)

1 komentár:

  1. moje skusenosti s tou maskou su velmi dobre. nemam pocit, ze by po nej vlasy stracali na objeme... :)

    OdpovedaťOdstrániť