21. 6. 2012

Something old


Vždy ma fascinovali staré objekty, ktoré dýchali históriou. Jeden taký vlastní naša stará mama a Judit ma už niekoľko týždňov intenzívne prehovárala, aby sme tam šli fotiť. Keďže času momentálne (vlastne vždy) nemám veľa, tak chvíľu trvalo, kým sme našli ten správny termín. 

Keď som bola menšia, tak som tam občas so starou mamou šla, keď tam bolo treba niečo opraviť, alebo priniesť či zobrať odtiaľ. Keď som tam vstúpila, vyvolalo to vo mne veľa spomienok nielen na samotný dom a záhradu, ale aj na pradedka, ktorý tam žil až do svojej deväťdesiatky.

Dostali sme sa bohužiaľ iba do veľkého dvora, kde bola stará šopa a včelín. Kľúče od dverí do domu nám stará mama nepribalila, no aj napriek tomu sme prežili super fotenie. Začala som upravovať fotky, keď budú hotové, určite sem zopár hodím, zatiaľ tu je iba táto pred šopou :)

Love, Megi!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára