18. 2. 2012

Before & after

Na fashion blogoch sa objavujú fotky veľmi dobrej kvality, ale i horšej. Niektorí fotky ešte upravujú a niektorí ich nechajú v pôvodnom stave. Preto ma vždy napadá otázka: Retuš áno či nie? To je otázka, na ktorú má mnoho ľudí jasnú odpoveď. Ja mám tiež. Mne sa retuš páči, mnohokrát to dodá fotke správnu atmosféru a dotvorí emócie. Dokáže aj z priemernej fotky urobiť niečo doslova čarovné. Nie každý je zástancom retušovania, čo chápem, ale mne sa to tak páči a preto len zriedkakedy posúvam moje fotky bez úpravy. Niekedy stačí iba vyhladiť pleť a jemne upraviť farby, inokedy mám chuť na výraznejší zásah do fotky a potom to vyzerá napríklad takto:


Určite vás zaujíma ako vyzerala pôvodná fotka. Dala som sem fotku pred aj po. Čo vy na to? Retuš áno alebo nie?



Love, Megi!

www.coffeein.sk

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára